فیزیوتراپی منزل شرق تهران

هزینه فیزیوتراپی در منزل
هزینه یا قیمت فیزیوتراپی در منزل (تعرفه ۱۴۰۱ ) ۰۹۱۲۸۳۳۲۸۲۱
آوریل 12, 2022
فیزیوتراپی در منزل خانم
فیزیوتراپی در منزل توسط خانم
آوریل 13, 2022

فیزیوتراپی در منزل شرق تهران یکی از مناطقی است که تحت پوشش خدمات فیزیوتراپی در دپارتمان فیزیوتراپی احمدی گل قرار می گیرد.ساکنین این مناطق در صورت نیاز می توانند درخواست خود جهت اعزام فیزیوتراپ ماهر با دستگاه های به روز و پیشرفته به همراه کادر فنی متخصص آموزش دیده اقدام کنند و از خدمات ما بهره ببرند.

کدام نواحی شرق تهران مورد پوشش فیزیوتراپی در منزل است؟

از جمله نواحی ای در شرق تهران که مورد پوشش تیم فیزیوتراپی احمدی گل قرار دارد شامل محله های حکیمیه ،افسریه ،پاسداران ،نارمک ،مجیدیه ،نظام اباد ،پیروزی ،شمیران نو می باشد.

عزیزانی که در این مناطق ساکن هستند و امکان حضور به مراکز فیزیوتراپی را ندارند بایستی جهت دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل با شماره های مندرج در وب سایت حامد احمدی گل درخواست خود را به صورت تلفنی بدهند و پس از گرفتن مشاوره های لازم با توجه به نیاز بیمار اعزام نیروی متخصص به همراه دستگاه لازم رخ خواهد داد.

فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

مزایای فیزیوتراپی در منزل

  • افرادی که به دلیل کهولت سن قادر به مراجعه به مراکز فیزیوتراپی نمی باشند می توانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل بهره ببرند.
  • چند مزیتی که برای این کار وجود دارد این است که  :
  • شما دیگر نیازی به طی کردن مسیر به مراکز را ندارید.
  • افرادی که دچار سکته مغزی شده اند و توانایی حرکتی را ندارند دیگر نیازی نیست با سختی زیاد جهت انجام حرکات درمانی به پزشک مراجعه کنند.
  • هر نقطه ای در شرق تهران با یک تماس مشاوره دریافت می کنید و با توجه به نیاز شما یک فرد متخصص به همراه پیبشرفته ترین دستگاه ها به محل مورد نظر اعزام خواهند شد.
  • ورزشکارانی هستند که زانو ،کمر یا گردن خود را به دلایل مختلف جراحی کرده اند و توانایی حرکت ندارند که قطعا مناسب ترین کار برای این افراد گرفتن خدمات فیزیوتراپی در منزل هستش.

 

جهت هرگونه مشاوره و استفاده از خدمات ما با شماره زیر تماس بگیرید :

۰۹۱۲۸۳۳۲۸۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =