فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

فیزیوتراپی دیسک گردن منزل
فیزیوتراپی دیسک گردن در منزل
نوامبر 27, 2021
هزینه فیزیوتراپی در منزل
هزینه یا قیمت فیزیوتراپی در منزل (تعرفه ۱۴۰۱ ) ۰۹۱۲۸۳۳۲۸۲۱
آوریل 12, 2022

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران یکی از مناطقی است که تحت پوشش خدمات فیزیوتراپی در دپارتمان فیزیوتراپی احمدی گل قرار می گیرد.ساکنین این مناطق در صورت نیاز می توانند درخواست خود جهت اعزام فیزیوتراپ ماهر با دستگاه های به روز و پیشرفته به همراه کادر فنی متخصص آموزش دیده اقدام کنند و از خدمات ما بهره ببرند.

کدام نواحی غرب تهران مورد پوشش فیزیوتراپی در منزل است؟

از جمله نواحی ای در غرب تهران که مورد پوشش تیم ما قرار دارد شامل محله های صادقیه ،ستارخان ،شهرک غرب ،شهرزیبا،شهران ،گیشا ،چیتگر ،شهرک اکباتان ،تهرانسر ،ازادی ،فردوس ،کن و ورداورد می باشد.

عزیزانی که در این مناطق ساکن هستند و امکان حضور به مراکز فیزیوتراپی را ندارند بایستی جهت دریافت خدمان فیزیوتراپی در منزل با شماره های مندرج در وب سایت حامد احمدی گل درخواست خود را به صورت تلفنی بدهند و پس از گرفتن مشاوره های لازم با توجه به نیاز بیمار اعزام نیروی متخصص به همراه دستگاه لازم رخ خواهد داد.

مزایای فیزیوتراپی در منزل

افراد زیادی هستند که با توجه به موارد مختلف امکان مراجعه به مراکز فیزیوتراپی را ندارند که از جمله این موارد کهولت سن و همچنین عدم امکان حرکت به دلایلی همچون انجام جراحی های مختلف می باشند.همچنین ممکن است به دلایلی مثل سکته مغزی امکان حرکت و طی کردن دوره درمان در مراکز فیزیوتراپی برای میسر نباشه که بهترین و مناسب ترین گزینه برای این افراد استفاده از فیزیوتراپی در منزل می باشد.

این افراد می توانند با ثبت درخواست خود به صورت تلفنی و همچنین دریافت مشاوره های لازم با متخصص فیزیوتراپی از خدمات بهره ببرند.

ضمنا توجه بفرمایید که انجام کلیه خدمات تحت نظر متخصص فیزیوتراپی می باشد که با تجربه بالای خود سعی در بهبود حرکاتی بیماران عزیز را دارند.

جهت هرگونه مشاوره و استفاده از خدمات ما با شماره زیر تماس بگیرید :

۰۹۱۲۸۳۳۲۸۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =